fredag 1. januar 2010

Godt nytt år jo!!!

Oi oi oi... 2010!! Føles både rart å skrive og å si..! Men then again.. 2009 føles gammelt allerede =P Jeg hadde iallefall en super nyttårsnatt med fest hos Lars og Marcus ;D

Hmm.. Alle snakker jo om nyttårsforsetter.. Og jeg ble inspirert av en blogg jeg leser, Hilde Christina, når det gjelder akkurat den saken (forresten en kjempe bra blogg, som jeg anbefaler alle). For hun skrev at hun heller ville ha bra nyttårsforsetter.. forsettet man VIL holde. Nå er ikke jeg så ekstrem som hun, iom at jeg værken har økonomien eller interessen av å fylle hyllene hjemme med dyre designersko, men jeg ser absolutt poenget hennes. Feks. Moren min sier hveeeert år at hun skal gå ned så så mye i vekt, og starte et nytt og sunnere liv, men det skjer aldri =P Så hva er vitsen med forsetter man ikke kan holde =P derfor har jeg valgt et forsett som jeg har lyst til å holde, og som ikke er så vanskelig å holde heller. Nyttårsforsettet mitt, 2010, er at jeg skal bli superflink til å ta ta vare på huden min (for de som kjenner meg godt vet at jeg er en "legge-meg-med-(cubus)sminke-på-og-vaske-med-såpe-og-vann-person") og at jeg skal bruke mer penger på BRA produkter =)

(Og bare fordi jeg må ha med noen av de opplagte forsettene for morroskyld, så skal jeg seff bli umenneskelig god i ALT i cheerleading og bli finkere med økonomien min og spare mer penger!! ;) ... Eh ja.. Lykke til meg =P

Uansett.. Idag har blitt en kort dag, hjemme, med kos, film og en god frokost (hvis man kan kalle det det ved 4-tiden).. En bra start på året synes jeg!!

Klem klem!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar