tirsdag 26. januar 2010

Omgangssyken all over!! =(

Skikkelig kjedelige saker... Så mange jeg kjenner nå, som har det... Uff, det er sååå fælt.. Jeg var jo nettopp kvalm og kastet opp selv, så det ligger ganske friskt i minnet at det er DRITT..! Går både på jobben og på trening nå.. God bedring, alle =)

Btw.. Fortsatt ingen pakke i posten til meg..! =/ Og i morgen sender jeg iphonen på iphone-sykehuset, for å få ny skjerm.. Så da blir det gammel låne tlf en stund =P BLÆ..

Nå har jeg vært i butikken og kjøpt maaaasse digg =) skal kose meg med dessert idag bla..! Og yndlingsmaten; Klårabistappe!! Og annet til da seff =)

I morgen blir det trening igjen, gleder meg =) Kom på en rar ting.. Jeg har vært i hallen eller på nih hver dag siden forrige tirsdag.. Og jeg skal dit i morgen og torsdag også, det blir 9 dager med trening i stekk hihi...

Etter trening i morgen skal jeg en tur til Stig og Lars og Marcus.. Siden jeg har lovet Lars ;)

I kveld skal jeg legge meg tiiidlig :) Puss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar