onsdag 13. januar 2010

I hus, endelig!

Oki dataen min bare døde sånn random.. Og ville ikke skru seg på igjen på ca 10 min.. Men nå lever den igjen på mystisk vis..

Dette inlegget ble dermed slettet så dette blir 2. utkastet... Hate it..!

Men uansett så skrev jeg noe som dette..:

Nå har endelig Tikei-pakken min kommet!! Jey... Den ble sendt med A.prio.post tilogmed, og den kom RETT til postkassen min. Deilig så slapp man å busse ned til Rimi på Galgeberg for å hente den liksom =) Me like! Derfor ble det makeup-time en halv time før (planlagt) leggetid..! Hihi.. Foundation, Veil, Rouge og Concealer :) Nesten litt sånn julaften-feeling på en Onsdag i Januar :D Glad jeg finner så stor glede i de minste ting ;)

Var dessuten den første oooordentlige treningen til VQ's NYE Rookies idag! Dessverre hadde ikke infoen om nye treningstider nådd frem til alle, så en 10-15 stk var i hallen kl. 5.. (da sluttet jeg på jobb liksom). Jeg trengte middag, så jeg og Marcus dro en kort tur innom meg for å spise, for så å komme til hallen 20 min før den riktige treningstiden.. Søte jr. hadde kjedet seg og laget mini-show til oss i mellomtiden =) Ivrige, nei ikke i det hele tatt :) Treningen gikk supert iaf!! Gleder meg allerede til neste Onsdag, og forhåpentligvis gjør de det samme =P Btw.. Jeg cradlet fra taket på doen idag.. Morro morro! Haha..

Nå skal jeg sooove =) FAKTISK!

4 kommentarer:

  1. hvem stundtet du med inne på do?

    SvarSlett
  2. Stuntet? Jeg stuntet ikke med noen inne på do =P Det er tak over doen som jeg cradlet fra ;)

    SvarSlett
  3. og hvem tok deg i mot?

    SvarSlett
  4. Marcus og Lotte tror jeg og, ehm husker ikke lenger :P

    SvarSlett