søndag 17. januar 2010

Håhå.. Forvirra =)

Følelsen av å ville dele meg i to er gaaanske tror nå.. De tankene som nå surrer rundt i hodet mitt fortjener to kropper =P Jeg er liksom både kjempeglad og lei meg, og stolt og skuffa, samtidig.. Hmm frustrerende =)

Uansett.. Igår ble en koselig kveld på mac'ern etter trening og så litt besøk hjemme osv, superkos. Marga hadde også litt besøk... Giutar og sang ble det da <3 og chill =)

Idag var jeg på Norske Talenter halve dagen og det var også morro :) Haha, har jo taushetsplikt =P Uansett så var jeg der for å heie på Didrik og Jenny, som var supre som vanlig..! Mer kan jeg ikke siii =)

Ble mac'ern idag også.. Hmm.. Lurer på om det var derfor jeg kaldsvettet og hodet snurret isted.. Uansett så skal jeg spise oooordentlig mat i morgen :)

Btw.. Imorgen blir en spennede dag.. Eller utrolig kjedelig.. Jeg aner ikke enda... Men at det skal bli en bra dag har jeg liten tro på dessverre.

Nå går jeg tilbake til sengen etter å småsovet og drømt (om at jeg kjører motorsykkel for harde livet :D ) i 3 timer =)

Nattinatt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar