torsdag 7. januar 2010

Jeg har en bjørn i magen!

Kjipeste dagen ever! Det eneste som liksom skulle være bra ble innstillt, great!! =( Dessuten sto jeg på bussholdeplassen i 35 min uten at 401 bussen kom!! Den skulle kommet to ganger liksom.. Halv og kvart på..! Jeg kom å bussholdeplassen ti på halv og ga opp ti på hel... Snudde og gikk hjem igjen.. Faens buss!! 37 bussen til Helsfyr gikk forbi 6 ganger eller no =/

Alikevell er jeg i godt humør nå. Vet ikke en gang hvorfor.. Jeg er både sulten og trøtt liksom.. Eller kanskje jeg bare later som jeg er i godt humør? Sukk..

I can almost see it
That dream I am dreaming
But there's a voice inside my head saying
"You'll never reach it"

Every step I'm taking
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking

But I gotta keep trying
Gotta keep my head held high

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be a uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar