lørdag 2. januar 2010

Tamtitam..! Penger, ja takk =)

Jadu! Hvem er ikke enig haha =P Gud, det ligger virkelig noe bak det man sier om at jo større inntekt, desto større forbruk... Hmm! Teit..!

Nå har jeg klikket rundt på nettet i mange timer og bare drømt... Funnet ut at jeg ønsker meg ansikt/kropp/hårprodukter og sminke til 6 304 kroner (hurra for netthandel!!!) og det er regnet uten shipping og toll og sånn morro =P (jeg har bare regnet, ikke kjøpt hehe)

Ikke nok med det så driver jeg jo å skal spare rundt 4000 i måneden for USA-turen i april, fra januarlønna og utover =) OG jeg skal jo kjøpe meg Maclaptop når jeg kommer hjem etter det!

Hurra for tider med dårlig råd fremover...! Not.. MEN dette er invisteringer så det holder..! For jeg har nemlig blitt flink til å ikke kjøpe det jeg "føler for" hele tiden, boller på narvesen og "en topp" fra H&M osv... Nå skal det planlegges!! Jessda! (heldigvis har jeg så mye klær nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av alt, så det er heldigvis ikke noe jeg går å sikler over akkurat nå.. Dessuten sparer jeg meg til USA.. Jeg har nemlig en date med både Abercrombie & fitch og Victoria's secret når jeg kommer ned! Mohaha)

Dessuten vil jeg jo ha en "husleiefri" periode etter mai måned, da jeg mest sansynelig må flytte hjem litt over sommeren for å finne meg nytt hjem...! Og da blir det jo litt bedre med cash... Men litt "meh" å vente helt til Juni daaaa... Hehe..! Jeg gleder meg jo nok som det er til varmere tider uansett =P Men men..

Hvis noen er nyskjerrig på noe av det jeg ønsker meg så har jeg laget en fin "liten" liste på siden her under "søk"feltet... Den er vel egentlig mest ment til meg selv.. Måtte ha et sted å skrive ned alle herlighetene..;)

Jeg har forresten også oppdatert blogglisten min med litt mer cheerblogger jeg har kommet over, bla. en bildedagbok hvor noen utvalgte cheerleadere fra Sverige har passord og legger inn bilder ofte. Og selvfølgelig Hilde Christina sin blogg har fått sin plass på listen =)

Lurer på hva som skjer i morgen (bortsett fra at jeg skal sove lenge og rydde litt på kjøkkenet).. Kanskje det blir klesvask-dag... Det trengs, men er det kjedligste som finnes =/

Nå skal jeg legge meg og drømme om penger =) Nattinatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar