torsdag 9. februar 2012

And another one of those picures..

Blitt en del outfit-bilder i det siste, men jeg føler meg inspirert når det gjelder klær nå, så er nok derfor. Litt nye ting hjelper jo alltid på :) Sorry hvis det er boring..

Bluse fra Vero Moda og tights fra Cubus.

Frida flettet håret mitt så fint i dag (igår).. Synes ikke på bildet da men :P En løs flette på hver side, og STOR dott (hairdoughnut) bak :)

Idag ble en typisk onsdag for min del =) PS-trening før Amazingtrenig etter jobb. Jobbet til 3, så det var digg å bli hentet av Lars med bil!! Veldig bra trening faktisk. Begynner å tro på at det syke partnerstunt-showet som jeg har laget under mine søvnløse netter faktisk er realistisk. Morro!!

Amazing-showet er halvferdig, og jeg må si jeg er stolt!! Idag gjorde de en fantastisk jobb. Er så deilig å være trener på sånne dager. Fikk masse gjort, og nå GLEDER jeg meg til neste onsdag, så vi kan få ferdig showet helt og bare tærpe og tærpe!! Flinkiseeer!!

Hmm.. Føler meg iaf mye bedre med meg selv om dagen, så det har sikkert en sammenheng med at det går bra på trening også..! I morgen (idag) skal jeg bare jobbe et par timer, og så til legen, så får jeg snakket ut litt og hørt hva han synes. Sover jo fortsatt ganske lite :( men det kommer seg iallefall..

Klem klem!

2 kommentarer: