mandag 6. februar 2012

Super Bowl i går!!


Og så dro man på Super Bowl fest i går. Egentlig en "Boys night" men vi fikk være med. Fifa, poker, Chickenwings, Pizza og Guitar Hero. Ja vi snakker Amerikansk aften! Marlen har egentlig de enste bra bildene fra "festen", så legger de ut når hun synker mobilen sin på macen min :) Vi dro relativt tidlig da, FØR Super Bowl faktisk begynte, men sånn er det når man er working class heroes som jeg og Marlen er. Men morro å få være med på litt av "greia" ihvertfall..!
Vi er vel noen snasne damer ;)

Og nå lover jeg å slutte å poste flere overredigerte bilder av meg selv haha. Men synes bare det er litt morro daaah :P ELSKER 1960-stilen som man kan velge på Picnik :)

Ny ring idag btw!! Love it, fra Bik Bok :)

Nå er det SUPERMANDAG!! Skal vel en liiiiiten tur til Yatzi idag. Men bare en liten en. Si hei og sånn.. Yey!!

2 kommentarer:

  1. ELSKER pinup-stilen. Det kledde du. Utrolig fin ring også. Du har alltid så mye fint du :)

    SvarSlett
  2. Å, tusen takk :) Sånne kommentarer gjør meg skikkelig glad. Ja begynner å få en del klær og stæsj nå.. Burde kanskje spare pengene mine.. Men..

    SvarSlett