tirsdag 14. februar 2012

I'm priceless and that's how you should be treating me!

Hmm har egentlig ganske mye å blogge om. På torsdag var jeg jo i Heggedal, var hos legen og sånn, og så dro jeg en tur innom mamma. Fikk sushi til middag og greier :D Måtte gå et lite stykke for å komme til mamma, så tok snarveien over isen! Herlig vær, så digg med en liten tur :) Glemte å poste bildene og sånn.. Så ja, her er de!

Midt på isen!!

Åh.. Landet. Hihi..

Fiiiint vær! :D

Så ja.. Søndag har jeg ikke blogget om! Å FOR EN DAG! Heldige meg fikk lov
å bli med på personalfesten til Yatzi, og den ble startet med GOKART!!!!! Omg, det var så skummelt og så gøy på en gang.

Alle tøffe gutta råååkjørte.. Og så meg da, og en annen jente.. Ææh! Jeg rakk jo ikke frem til pedalene engang, så de måtte sette på sånn ekstragreier :P Kræsja skikkelig en gang også, fikk rattet i magen og sånn. Er helt støl i armene idag etter å ha niholdt på rattet :P Og i nakken.. hehe. Jeg kom ikke sist da, så er fronøyd med det :)

Etterpå ble det rydding, middag og annen kos på Yatzi :) Go'gjengen!!

Har trent med Lars i dag btw, men poster bildene i morgen eller noe, dette innlegget blir så langt hehe. Natti!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar