tirsdag 21. februar 2012

LMFAO i bilder :)

Jeg er så pen at halve kunne vært nok :P

Men Marlen er søt da :)

I køen frøys Marlen litt, men så fant vi pledd på bakken ;D

Gutta løp innom OsloCity for å kjøpe tights! Haha..

Møtte den fyren her da. Credz for sykt bra laget!!

Litt mye sol ute klokken 19.00 i Februar ;)

Må prøves, og taes bilde med ;)

Tjohei!

<3

Sånn rent bort i fra at jeg kastet opp hele forrige natten, uten grunn (tidenes korteste omgangssyke?), og følte meg NOE dårlig hele dagen, så var det en AWESOME kveld og konsert =) Vi vorset hos våre naboer "to be", og fikk se hvordan leiligheten vi skal flytte til nesten ser ut. Altså... Vi var i samme blokka ;)

Litt klengete og trangt til tider, men så sto vi også ganske langt frem, og fikk med oss det meste :) Far East Moment var også dødsbra!!

Nå får jeg ikke sove.. Igjen. Gud vet hva som feiler meg! Jaja.. Natta da godt folk!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar