tirsdag 7. februar 2012

Friday's on a Monday..?

Enda en liten outfit =) Var å spiste med Marlen på Fridays på Jernbanetorget isted. Spareribs er ALLTID like godt!! Vi skal jo flytte inn i "fridays-blokka" på Grünerløkka, så var morro å hilse på noen fremtidige naboer.. Litt vårfølelse med kjole og converse!! Likere..!! Tok en øl på Yatzi, siden det er SUPERmandag, og så hadde jeg en liiiiten date eller hva man skal kalle det. Men nå er det natta. Jobb i morgen og jeg trenger all søvn jeg kan få. Fortsatt sover jeg dårlig, men formen min begynner å komme seg til normalen. Forkjøla er jo liksom ikke å være ordentlig syk :)

Nå er det ny treningsuke, og jeg håper virkelig formen er god nå!! Jeg vil skruuu mer i turn!! Gleder meg til å begynne å sette NM-showet til meg og Lars fremover også! Spirit-showet begynner jo å ta form nå, så det er deilig :D

Btw. Har store planer om å gjøre noe litt orginalt på NM og stille i partner stunts UTEN SLØYE.. Har en liten idé skjønner dere, men skal holde det for meg selv, så kanskje dere får en overraskelse på NM. Gøy med NOEN kort til brystet liksom :) Hihi.. Nå kan dere lure!

Natta godt folk!!

6 kommentarer:

  1. Ja det er virkelig elsk!!

    SvarSlett
  2. oooo date?

    Ikke si det er en cheerleader a....

    SvarSlett
  3. Haha :) laaaangt ifra en cheerleader faktisk!

    SvarSlett
  4. hva heter han du dater? ikke si at det er hemmelig a.. det er sååå fjortis..

    SvarSlett