torsdag 23. februar 2012

Ok onsdag!

Marlen og jeg var på en liten shoppingrunde i går. Fant denne, kjøpte den ikke, men synes den var jævelig morsom :D

;)

Ellers gjorde vi ikke så mye i går. Rydda litt hjemme. Jeg følte meg ikke helt i form, så må ærlig innrømme at det ble en slapp trening også =( Men men, ny støvsuger er i hus, og vi begynner å bli klare for å flytte ut snart!

Idag har jeg jobbet. Ikke så kult det heller siden man er helt tom i magen, men det funka. Etter jobb ble det å dra rett til Telenor Arena for å spille inn musikkvideo med ENVY! :) Fun fun, og her en noen bilder fra dagen!



Digg med så mye gratis redbull vi ville, middag, frukt og annet stæsj! Og så fikk jeg ENVY-t-skjorte :D Vi gjorde ikke så mye da.. Kasta en del, og gjorde to stunts og noen hjul/tucks på asfalten.. Men morro var det!!

Etter det så dro jeg hjem, og ble med Fredrick ut igjen på en liten tur :) Og så ble det å stikke innom Yatzi for å si hei og sånn.. Som alltid :)

Nå er det natta. I morgen er det show på SHNAS på BI :) Yey!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar