torsdag 2. februar 2012

Søvnproblemer...

Ok, siden jeg nå har ligget i sengen siden 22.15 uten å sovne enda, så er jeg lei.. Tenkt på alt mellom himmel og jord. Koreografi mest, NM-rutina til meg og Lars.. I hodet mitt er den virkelig AWESOME. Og litt gutte-greier, for det gjør meg gal om dagen. GAL. Tenker litt på Thomas også, savner han kjempemasse jeg.. Tenker på hvordan ting vile vært hvis han fortsatt levde.. og Bestefar!! Tenker på jobben også. Er ca like kult for dem å ha en trøtt og slapp og noe depresiv kollega, som det er for meg å være det. Hmm.. Tenker på hvordan det blir i den nye leiligheten, hva jeg skal finne på til sommeren.. Drømmer meg bort på collage i USA :)

TENKER PÅ HVOR DIGG DET HADDE VÆRT Å VÆRT UTHVILT I MORGEN!!

Poster dette sykt overredigerte bildet fra EM 2010.. Kjedet meg you see.


Sove. Sove. Sove. Zzzzz..

Noen som har noen soev-tips?

4 kommentarer:

  1. det hjelper i hvertfall ikke å telle sauer, blir bare liggende jeg når jeg ikke får sove. hehe
    Fin blogg, Ida MAria! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg vet, helt jævelig :(

      Takk Lone!! :)

      Slett
  2. Hvor skal du flytte? Med hvem?
    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal flytte til grünerløkka med de samme tre gærningene :)

      Slett