søndag 5. februar 2012

Gårsdagens!

Sånn! Nå får dere endelig se den nye buksa jeg kjøpte (som nå ikke er SÅ ny lenger..) fra Cubus.
Genser fra Monki og skjerf fra Cubus, sokker fra H&M =)


Nå er jeg altså kjempeforkjøla. Helt sausete i hodet som pappa ordla det. Nyser, griner og snyter meg 3 ganger i kvarteret.. Joy. Heldigvis har vi ikke NOE trening denne helgen, så nok av tid til å pleie sykdommen. Nå er jeg ikke lei og sint på å være syk lenger. Nå har jeg gitt opp. Kroppen min vil ikke være frisk. Greit. Da er det vel bare å lytte til den da. Så gjorde ikke så mye spennende i går. Våknet av meg selv kl.09.00!!!! Men gikk å la meg igjen når jeg skjønte hvor tidlig det var.. På dagen dro jeg ut og spiste på Kinaresturante med Marlen, Kenneth og Fredrick. Ble også med Marlen på jobb på Escape for å holde hun med selskap, sånn når det åpnet, for da skjer det jo ikke så mye.. Og så dro jeg til Apoteket etter det :) 3 forskjellige hostesafter og en nestespray ble det der!! Oh yeah!

Idag.. Tja. Skal vel en tur ned på butikken. Kjøpe litt mat, for det finnes ikke stort her hjemme.. Blir kanskje en tur til hallen for å trene PS med Lars, men vi får se.. STORE planer hehe.

Nevnte jeg at jeg har skrudd i kast på Spiritbaser? :) Joda, på Fredag! Film på Facebook for de som har meg som venn der =)

Snufst og klem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar