søndag 19. februar 2012

Late update!

Sorry folkens =/ ikke meningen å blogge så sjeldent. Har vært sykt opptatt den siste tiden.

Mye jobb, mye trening, så ja...

Husker egentlig ikke helt hva jeg har gjort denne uka :P Har begynt å pakke, for flyttinga. OMG jeg har så mye klær! Ikke bra, ikke bra. Har faktisk bestemt meg for å kvitte meg med noe. Det blir vel føste gang i mitt liv... Kjøpt pappekser og bobbleplast og gaffateip, og føler meg klar for å forlate Majorstua.

Har også shoppet litt.. Men har mistet den ene jakka jeg kjøpte, på byen, så det suger. Bilder av det andre kommer sikkert en dag jeg har tid og ork :D Tror faktisk jeg kjøper ny jakke, hvis jeg ikke finner den på gulvet når jeg driver å flytter :P haha det er kaos på rommet mitt nå. Virkelig.

Men ja. Fredag ble det en liten tur ut med Marlen. Marlen jobber jo alltid, så det var kos at hun for en gangs skyld hadde fri hun og.

Lørdag ble det rett på trening og rett på jobb!! Vi hadde sånn uorganisert trening hvor alle stuntegrupper møttes og kjørte masse stunteserie. Gikk egentlig ganske bra, greit å ha fokus på en ting bare :) Så ble det å slenge på seg klæra og rett til Rødhette, som er den helgebarnehagen for aleneforeldre som jeg jobber på innimellom. Bra vakt, selv om jeg endte opp aleine, fordi hun som jeg skulle jobbe med fikk sykt barn. Ida og 5 unger ;) Men det gikk faktisk supert!!

Når jeg var ferdig på Rødhette i dag dro jeg rett på trening igjen :P Hehe.. Nå begynner jo faktisk NM-showet å bli noe!! Men knærne mine gir etter
og det suger =/ Men men

Jobber med scalen min da =)

Tok litt mer sol idag også.. Ingenting er som lukten av stekt hud :P hehe.. NM-fargen kommer seg ;)

I morgen er det LMFAO konsert som gjelder. Kommer til å dra rett fra jobb til møte med huseieren til den nye leiligheten, og så en trapp ned på vors med noen nye bekjente naboer ;) Tro det eller ei, men har tatt med fri fra jobb på tirsdag.. Dte skal bli AWESOME i morgen!!

Nå er det natti :) Sovnet faktisk halv ni i går haha... og kidza vekket meg ganske så tidlig i morgen kan du si ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar