søndag 26. februar 2012

På flyttefot da..

Sånn ser det ut nå.. Hvor skal liksom jeg sove? :(


Er ikke halvferdig engang, men synes jeg har vært flink!

Idag (igår) sto jeg opp relativt tidlig (13.30) og begynte å rydde tross finværet. Kjøkkenet er vasket og vi har kommet et stykke på å tømme hyllene. Ellers har det meste av dagen gått til å sortere ut alt jeg IKKE vil ha med meg videre til Grünerløkka, men som heller kan stå hos hjemme pappa. Ting jeg ikke vil kaste liksom, men som er fint å ha når jeg en dag kjøper meg mitt eget, slutter på cheer og får mer fritid. Så fotoalbum, sysaker, diverse maleskrin/farger og annet kunstutstyr, en del klær og pyntegjenstander (og annen dritt jeg bare ikke VIL kaste) ligger nå på loftet i Heggedal, etter at jeg fikk fint besøk av min kjære far idag! Jeg har selvfølgelig også begynt med å pakke ned de tingene jeg SKAL ta med meg når jeg flytter, men fårløpig ser det bunnløst ut. Klærne mine vil ingen ende ta!! Dessuten vet jeg at jeg må forberede meg selv på et lite oppgjør i skjønnhetsskuffen min. Jeg har nemlig ikke lyst til å kaste noe, selv om jeg vet at jeg må.. Gah. Men jeg har vært flink også. Bla. har flere par gamle slitte sko har funnet veien til søpla, sammen men røkelse, hestebørster, ødelagte smykker, ripete CD'er, billig OG gammel sminke, ufullstendige kosrtstokker og annen drit man kan finne i ekser jeg ikke har åpnet siden jeg flyttet hit :P

Spørsmålet blir om jeg får plass til alt på det nye rommet, til tross for min lille utsortering idag. Gaaaaaah! Blir så digg å bli ferdig å flytte!!!!!


Btw, må bare legge ut dette bildet fra Fredagen. Jeg var litt oppblåst den dagen :P Fikk større mage en Bettina som faktisk ER gravid, jaja!! Så da poset jeg like så greit med et glass vin. Bilder kommer senere :P

Natta, snart opp igjen.. Trening HELE dagen. Først Spirit, og så Team Norway! Shnaiks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar