onsdag 15. februar 2012

Litt bilder fra mandagstreningen!

Ja vi liker redigering :)

Klare for NM :D

Leker med håndstående-stativene som Lars bygde til meg :) JA, det gikk galt, faen at jeg ikke filmet, for Lars gikk rett på trynet :)

Og jeg trener IKKE på det jeg skal, nemlig håndstående =/ Men gøy å leke litt =) Og så mye lettere.. Hehe..

Og litt stunting også da.. Yey :) Hva er dette montro? ;)

Må bare nevne at jeg ikke synes noe særlig om at PS er blitt satt opp på Fredagen under NM. Skikkelig stressfaktor. Blir å jobbe tidligvakt for min del, stå opp 5 liksom, og jobbe til 3, dra rett til Brunstad for å varme opp og konkurere... Ikke morro. Men men.. Alles øyne på oss ihvertfall da :P

4 kommentarer:

  1. Du er greit sexy da!

    SvarSlett
  2. Jeg GLEDER meg til å se dere..
    Håper dere tar gullet!!!:D
    Jeg er fan:P

    SvarSlett
  3. Så bra!!! Gøy med fans da :D yey!!

    SvarSlett