søndag 26. februar 2012

Treningsdag!

Idag har jeg på ingen måter gjort noe som har med flytting å gjøre. KUN trent. Sto opp tidlig, spiste frokost (noe jeg ALDRI gjør ellers) og dro til hallen. Team Norway-trening fra 11-14, PS med Lars fra 14-15, en time pause (som jeg brukte på å gå frem og tilbake til butikken) og så Spirittrening fra 16-18. Alle treninger gikk kjempebra egentlig, og jeg liker fremgangen til Team Norway veldig! Jeg og Lars er jo på en måte i rute til NM, og Spirit er jo Spirit! Jeg er front på det ene kastet, hvor en er skadet så vi ikke kaster så mye, så idag har jeg faktisk brukt masse tid på å tøye!! Jeg har kjempelyst til å ha fin scorp på NM, for jeg har liksom aldri vært kjempemyk. Jeg har aldri vært kjempestiv heller, men ja, drømmen er deadly så klart... Det kommer nok ikke til å skje, for sånt tar tid, men en litt finere scorp er jo ikke feil det heller :D

Her ser dere meg i aksjon med hoppetau rundt foten ;)

Sånn her gjør Gabi Butler, så da gjør jeg også sånn ;)

Nå er det natta! Tidlig i seng for en gang skyld. Har mye å tenke på, så greit med litt tid på seg hehe. Nattinatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar