lørdag 11. februar 2012

Tut og kjør vettu :)

Kvelden i går var bare helt awesome :) Dette er vel siste helgen med treningsfri frem til.. Tja.. Sommeren. Så da var det lov å ta i litt ekstra :) Så da ble det jo en tur på byen med de beste kollegaene!

Jeg trente jo på NIH til 20.00, så jeg gikk glipp av bursdagsmiddagen til Anton, men sånn er det jo når jeg trener med de beste jentene :) Litt må man ofre! Skiftet fort hjemme og dro å møtte jobben på Dr. Jekylls på Nationaltheateret. Aldri vært der før jeg, men syntes det var veldig bra der, med ute-terrasse og biljard og alt mulig. Og herremin så dårlig jeg var på biljard da dere.. Men utrolig morro :) Og "mitt lag" vant.. Yey. Kan ha noe med at han jeg var på lag med jobbet der og spiller ofte, men :)

Og så gikk turen til ...*trommevirvel*.. Yatzi! :D Og oi oi oi, aldri ledd så mye i mitt liv. MÅ ha de morsomste kollegaene!

Må bare si at jeg digger Yatzi. Folka som jobber der er virkelig awesome mennesker, nesten som en liten familie, og en gjeng jeg er glad jeg har blitt kjent med! Så da satt man der til langt ut på morningen og bare skravla skit.. Og Kebab-nash hos Luis.. Og så ble det "walk of shame" hjem igjen klokken 09.00 i morres!

Så sov man til to idag da.. Jeg og Marlen gikk en tur i Bokstadveien, i kulda, til Meny. Og så ble det kongemiddag etterpå! Grillet kylling med mandelpoteter og stekte grønnsaker! Og sløøøøving på sofaen.. Nå er det jo Melodi Grand Prix :) En rolig kveld for min del.. I morgen blir det mere bus!!
Klemme!

2 kommentarer:

  1. Gleeeder meg til å se Viqueens spirit i NM!

    SvarSlett
  2. Så bra, alltid gøy når folk har forventninger til oss! Gleder meg til å vise dere ^^

    SvarSlett