lørdag 30. juli 2011

Ferdigryddet og overtrøtt

Skulle egentlig legge dette bildet ut sammen med det andre innlegget, men iPhoto hang seg :( Jaja.. Enkelt og behagelig idag altså.. Vet ikke om jeg kan kalle det stil jeg :P Bik Bok ftw, haha :P Følte meg som en fjortis, men hvem bryr seg :) ...(alle?) Som dere ser så dukker det naturlige håret mitt frem nå (værry nais med ettervekt ja). Skal egentlig stripe det så det blir "Jordbærblondt" alt sammen (altså.. Orange-ish).. Men venter til etter USA. Da har sikkert solen tatt etterveksten uansett :P Bah..

Ja, nå har jeg loket og tatt masse bilder av meg selv, siden jeg er overtrøtt. Ikke bare ser jeg ut som jeg er 13 1/2.. Jeg føler meg litt 13 1/2.. Jah!

(Jeg er 21, jeg lover)

Men jah! Leiligheten er fin da!! Jeg og Mathilda har ryddet som FAEN! Når man er to går det unna. Ble faktisk litt morro..! Vi satte på høy musikk og skravlet og vasket, sorterte tøy og tørket støv (tom alle pokalene fikk en omgang med swifferduster), tok oppvask, vasket bad, vinduer, ja til og med listene... OG vi tok en liten runde med støvkosten (og redde sengen) inne på rommet til Maylinn, så det er fint når hun kommer hjem :) Vi var jo så godt i gang haha. Nå gjenstår det bare litt så rot og stæsj som ligger på komoden min.. Men det må jeg ta når jeg står opp, for Mathilda lagt jo seg :) Og det må jeg også! Stunte med Jenny og Nath og Benny i morgen!!! Jippi! :) ...Og hvem vet, kanskje en tur ut på stan!

Dette trøttetrynet sier natta..

2 kommentarer:

  1. så sykt søtt det sjuende bilde var! der du sitter på gulvet :)

    SvarSlett
  2. Hehe! Takk :) Hyggelig å høre ^^

    SvarSlett