søndag 31. juli 2011

Slapp og glad =)

Yey! Jeg kom inn på Spirit ;D Hihi.. Nå gleder jeg meg til å starte å trene :D Woho!

Synes btw at det er kjempemorro at det er så mange som er attending på Heat-uttaket! Kommer til å bli utrolig bra i år også, føler jeg på meg ;) Det liker vi!!!

Læxse-dag hjemme, da blir dagens outfit slik :) Topp fra Victoria's Secret, hvis ingen skjønte det ;) "Pink"! ...Og ja jeg har shorts under ;D

Ellers så har jeg et litet bilde fra ryddingen vår! Sånn så det ut når Mathilda hadde brettet alle de rene klærne. Enda ligger det masse i hauger, som skal på vask, OG kommoden min er helt full :P





Btw.. Har helt forelsket meg i disse klokkene her. De er fra Michael Kors, og jeg går forbi de hver dag, når jeg går forbi Thune i Majortu-krysset :P Hmm.. Lurer på om jeg skal droppe å kjøpe hundre topper og stæsj fra "Pink" for å unne meg en slik klokke når jeg er i USA. Mye mer morro å bruke klokke når det er ordentlige saker.. :)

Hvem er finest egentlig?? :P (Haha føler meg dum som spørr, siden det ikke er noen som kommenterer på bloggen min anyway. Men det er jo heller ikke målet med bloggen da heldigvis)

Nå skal vi endelig ut i finværet.. Snakkes bitches!

3 kommentarer:

  1. jeg synes nummer to! diamanter/ glitter er aldri feil :)

    SvarSlett
  2. gratulerer!
    hvor kan man se lagoversikten på feks; force og spirit? spennende å se :-)

    ellers syns jeg nr 4 var penest ^^

    SvarSlett
  3. Takk takk! Fårløpig så er den ikke postet offentlig noe sted, men alle som har kommet inn har fått invite til "hemmelig" gruppe på facebook :)

    Men listen dukker nok opp på hjemmesiden snart ;)

    Hmm.. Jeg er så vinglepetter :P Klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker med gull på eller ikke... Synes nemig det kan være fint innimellom :) Tusen takk for svar, begge to!

    SvarSlett