søndag 17. juli 2011

Stavern 2011!

Ja da ble det sånn da.. Skikkelig "siste liten" plalegging. Veldig ulikt meg, men i sommer har jeg jo ikke hatt noen planer, bare holdt mulighetene åpne. Pakket saker og ting i en fei på fredag, og løp rundt i halve Oslo med to fulle bagger (dyna mi fyllte en hel bag aliene :P) og veska på sleng. Rakk akkurat ikke t-banen, selv om jeg løp ned hele veien til Maja. Rakk bussen heldigvis, selv om jeg måtte ta neste bane, for bussen var forsinket.. Som også betydde at jeg fikk dårlig tid til toget.. Stress!!!

Men rakk det :) .. Og har hatt to digge dager i Stavern, i forbindelse med at Stig snart har bursdag! Fylla-fylla på fredag kveld med masse herlige folk, både gamle kjente (Eivind, Helle, Frida, Hallan, Marius, Marte, Rasmus, Madelene...) og folk jeg aldri har sett før, så vi var en STOR gjeng! Hyggelig å bli kjent med folk som IKKE driver med cheer også! Masse action den kvelden altså.. Uten at det ble like ille som i 2007. Heldigvis! De som kjenner meg, vet ;)

I går ble det en tidlig morgen og rett på stranden, alle mann! Sykt koselig med dagen der på-frokost på solteppet, med rundstykker og pålegg og sjokkomelk! Vi lå der faktisk i 5-6 timer, med bading, soling, stunting, soving og mer spising.. :) Det kan jo ikke bli bedre!?! Etter at vi var ferdig-solet dro vi til en annen strand og spilte volleyball!! Sååå dro vi tilbake på hytten. Serr folk ble solbrente.. Jeg ble *bank i bordet* ikke solbrent heldigvis!! Men jeg hadde også tatt selvbruning på torsdag, og fikk ikke noe skille heller, etter en hel dag i sola... Men jaja. Noen av oss dro iaf på Mc'ern og på butikken en liten tur, og så ble det jammen meg grilling og mer drikking i går kveld også. Og ganske så mye mer action. Holdt meg faktisk edru i går kveld, tro det eller ei..!

Idag ble en like tidlig morgen som i går.. (Hva skjer med at jeg våkner i 9-tiden..?) Hmm, skjedde jo ingenting i morres som er verdt å nevne. Vi skavla litt og var trøtte og sultne og så dro vi alle hjem.. Heldige meg slapp tog, og fikk sitte på med Eirk, sammen med Rasmus! .. Og jeg sov HELE veien hjem.. Og btw: Alt jeg eier og har med meg hjem igjen nå, lukter endten bål eller alkohol, win.

Men samma det, når jeg har hatt en awesome helg :)

Marte tok 1000 bilder.. Stjeler de etterhvert som hun legger de ut ^^ (jeg skulle jo være flink å ta bilder med mobilen.. men den ladet jo fint ut første kvelden.. :P)

Natta Zzz..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar