fredag 15. juli 2011

Klær, rot, lunsj og tog og sånn..

Hehe... Folk som er nyskjerrige er morsome å plage, så for dere som tror jeg skal noe skikkelig hemmelig, så skal jeg ikke det altså..

Sååå... Idag blir det kanskje stavern da.. ? Ja det hadde jo vært morrosamt! Men jah.. Mer tog :P Har heldigvis fått meg en plass i ett telt, win! Men har ikke bestillt togbillett og heller ikke pakket.. Nå skal jeg bare en liten tur ut å spise lunsj med en kompis først, og så bestemmer jeg meg etterpå ;)

Har shoppet enorme mengder i det siste.. Men glemt å ta bilder, brukt klærne, og nå ligger alt i mitt bombete soverom.. Husker ikke hva som er kjøpt hvor og når lenger heller.. Eller om jeg kanskje har postet bilder av det.. Så jaja :)

Her er iaf dagens outfit! Blusen er ny fra Vero Moda, men de andre tingene er litt "gamle". Cardigan fra H&M og Logg, og shortsen er en gammel Lee-bukse som jeg har klippet opp :)


Legger sikkert opp noen bilder av mitt nye stæsj når jeg har fått vasket alt og sortert det litt..

Sånn før jeg drar til USA en gang :P For da SKAL det være ryddig!

Woop Woop!

2 kommentarer:

  1. Wow.. Nydelig du da!

    Har fulgt med på bloggen din en stund, og du virker veldig søt og sjarmerende. At du ikke har kjæreste er jo et under. Hadde nok vært verdens stolteste hvis du var min :)

    Håper du fortsetter å ha det fint i ferien, så jeg har noe hyggelig å lese ;)

    SvarSlett
  2. Næmen så koselig sagt "anonym" :)

    Takk!

    SvarSlett