fredag 1. juli 2011

Praha update

Da var siste trening overstått.. Med både Spirit og Lada :) Nå er vi hjemme igjen på hotellet etter å ha spist en meget interessant middag.. Løpende buffet :P Gikk servitører rundt med all slags mat, og så kunne vi skrike ut/rekke opp hånden om vi ville ha en liten smakebit.. Spiste alt fra laksepasta til innbakt potet og pizza ;)

Anyways..

Nå er jeg jo i Praha!! Tror dette er den BESTE turen med cheer noensinne!! Kjempekoselig flytur som gikk fort og greit.. Fikk sett hele nabolaget i går natt, da vi MÅTTE få i oss mat og fant både Mc'ern og bensinstasjon. Men må si det var skummelt å gå to jenter alene i Tjekkiske gater.. Idag har jeg, Tine og Sabrina vært superflinke og funnet frem til shoppinggater og slikt med t-bane osv.. Shoppet ingenting, sparer det nok heller til USA. Etter shoppingen ble det en LANG trening i verdens mest slitte hall. Gulvplankene var løse og det var ingen vinduer og kjempetett luft og møkkete! Men det stoppet ikke Spirit med å finpusse på showet som nå har fått noen uheldige endringer sånn rett før.. Vil gi en stor klem til Ulrikke, Amanda og så klart Julie!!

Etter treningen ble det en akreditering, for så å dra ut å spise, som jeg jo sa isted :)

Nå sitter jeg på rommet mitt og bleker tennene og har satt opp håret i verdens styggeste snurr, for å få krøøøøller i morgen til PS'n :) Fikk akkurat et kort av Lotte C som var formet som et svart og rødt korsett.. Men inni var det et superkoselig brev med masse klistermerker og snille ord! Tusen takk Lotte! Jeg skal henge det opp på veggen hjemme ;D





Ja, vært litt heldig med selvbruningen.. Den heter "Sun Brushed"... Litt sunnere enn solarium, selv om jeg har prøvd litt med det og... Nå er nesten all selvbruningen borte, men har fortsatt en sunn glød og ser ikke helt unaturlig ut lenger ;) Selv om det er jo det som er meningen på konk.. Angrer på at jeg ikke tok den med.. Jaja :)

Nattinatt... Nå skal jeg drømme om EM-showene!!

2 kommentarer:

  1. Hadde du kunne ha lagt ut et bilde av selbruningen og fortelle om pris og sted du har kjøpt den :)? Prøver å finne den rette selbruningen ;) hehe

    SvarSlett
  2. Skal gjøre det når jeg kommer hjem :)

    SvarSlett