fredag 8. juli 2011

Spontant er gøy!

Hva er oddsen for at jeg snakker med Mari på facebook IDAG, og at vi snakke om at jeg burde ta meg turen ned til henne i Kristiansand i løpet av ferien..

Og litt seinere ringer jeg broren min, fordi jeg ikke får tak i Elise, og han TILFELDIGVIS nevner at han skal kjøre til Kristiansand i morgen..

WIN for meg!!!

Omg, overlykkelig.. Men alikevell litt lei meg, for hadde flere planer denne helgen. Hjelpe mamma med Thyra, noe jeg gjør alt for sjeldent. OG dra på grillfest hos Bettina, sammen med Leila.. Hmm.. Men men. De er i det minste i Oslo.. Og jeg har sett de HVER dag.. Så nå er det Mari sin tur <3

BTW.. Her kommer bilde av selvbruningen jeg bruker. Anbefaler den til alle :D

:)

I går var jeg i Tigershallen.. Kjempemorro!! Stuntet litt, men turnet mest.. Eller skravlet.. :P Hihi.. Morro å gjøre 360 cupie andre veien på noen tigersbaser!!! Og heeltwist, selv om ikke den var mye å skryte av fra min side! Hoho.. Men kom rundt da :D

Stuntet med Marlen, Lotte C og Lotte B.. JA BTW..!!! Marlen is back in town.. Men drar tilbake snart da :( Anyways.. Marlen baset, og vi gjorde 360 cupie og lib og sånn! Vi gjorde tom 360 heel twobased. Marlen kastet bare opp da, og Lottene gjorde resten, men flink for det, tok meg imot når vi faila og greier :D Haha, og nå er vi alle støle!

Stuntet litt med didi på slutten.. Han hadde BARE trent i 4 timer fra før, så vi gjorde ikke så avanserte ting. Litt walk er alltid bra å friske opp, siden jeg aldri gjør det ellers! Walk arabesque :D

Men natta godt folk!
Nå er det pakkings!! Skal jo opp tidlig og greier :O Sove i bilen ftw..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar