fredag 29. juli 2011

Gode gjerninger :)



Flinke meg skal ut av leiligheten og ut i det fine været =) En liten tur på apoteket og butikken! Sminket meg og ordnet meg og alt.. Man får liksom litt energi og livslyst av å fikse seg litt.. Etterpå blir det storrengjøring!! Både på soverom og ellers!! Kan faktisk ikke se sånn her ut! I går lå jeg inne på sofaen hele dagen og vrei meg av mensensmerter, spiste is og syntes synd på meg selv, så idag har jeg masse overskudd og energi, siden jeg ca gjorde NADA i går ;) Juhuu! Heh, Tv'n har streiket igjen, så jeg har sett masse filmer i det siste da.. :)

Hmm må forresten snu døgnet mitt nå. Blir endten døgning, eller tviiinge meg i søvn i 23-tiden. Ææææ, det er jo ikke lenge til, klokka er jo snart 20.00 :( OK.. I morgen, DA skal jeg snu døgnet. Yey, det skal bli så DEILIG å stå opp tidlig til uka. GLEDER meg til å begynne å jobbe. Nei.

Ut ut kaffesprut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar