tirsdag 12. juli 2011

Hjemme hjemme!

Da har jeg vært hjemme i to dager =) Koselig!

I går var jeg i Tigershallen med min kjære lillesøster.. Veldig mange som lurer på mye ang Elise og Force, og det jeg kan si er at en av trenerne ønsket å se om hun kanskje er noe. Hun må bla. løpe Coopertest... Mer enn det kan jeg ikke si :) Uansett.. Hun fikk en liten basic gjennomgang av partnerstunt av Didrik, samt turnet litt!

Jeg trente også litt med Lars =)

Etter treningen løp vi for å rekke toget, men kom på at det ikke går tog gjennom byen.. Fail på det.. For vi hadde rukket toget. Stakkars Elise med bronkitt også... Så da ble det å vente i 20 min på en buss som tok 20 min til Lysaker.. For så å vente 15 min på toget.. Heldigvis hentet mamma oss i Asker!

Idag har jeg ikke gjort stort.. Det er nemlig ikke så mye stort å finne på her i Heggedal. Jeg har sola meg.. Hoppet på trampolinen (selv om jeg har skrekk).. Syklet til butikken med Thyra, eller iaf. Thyra syklet, jeg gikk. Så spise jeg og Thyra is i sengen. Da mamma kom hjem fra sykehuset ble det sushi og rosévin :) Og litt skravling!

I morgen skal jeg og Thyra inn til byen og finne på noe gøy. Kanskje møte Leila eller se om det er noen kjente i Frognerparken :)

Bye bloggen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar