mandag 11. juli 2011

Kristiansand update!

To utrolig koselige dager i Kristiansand hos Mari og kjæresten hennes Eric!

Bilturen på lørdag, med lillebror og kjæresten hans Vilde, gikk utrolig fort heldigvis... Jeg var så støl etter treningen i Tigershallen, så turen kunne jo så klart vært mer behagelig, da men. Jeg slet med å komme meg ut av bilen og inn på bensinstasjonen når vi var ca halvveis, etter å ha sittet så lenge stille. Det er heldigvis bedre nå.

Så lørdag ble en dag med skravling, skravling og mer skravling. Og taco.. Og kaffe-Baileys, samt Bacardi Razz og brus... Ja.. Og så ble det mer skavling.. Til tidlig morgen :) Kos det egentlig.. For vi har jo hatt en del å ta igjen, jeg og Mari-min!

Idag (igår).. Har vi vært en tur på brygga i Kristiansand for å spise is og en tur på sykehuset for å hilse på et vennepar av de, som skal føde (sånn kanskje i morgen eller no..) Og ja, og så var vi på plantasjen for å kjøpe blomst til de, samt på Mc'ern, før vi dro på sykehuset.. Hun som skulle føde likte ikke sykehusmat noe særlig, og ble kjempeglad når vi hadde tatt med burger til henne :)

Resten av kvelden har gått til data-loking, alle tre på hver sin.. Litt grandis og cola. Og.. Så klart, mer skravling! Gøy å snakke om romvesner, hemmelige nasa-klipp, jordas undergang og ufo-filmer. Drama bland kjente her i Kr.sand er også et hett tema, og ingenting er som å høre om at katta til naboen var utro med et ekorn ;) You know what I mean... Og seff har jeg plaget Mari med min hverdag og mine dramaer :D Akkurat sånn som det skal være!

Nå er det natten! Snart skal jeg jo faktisk stå opp.. Best å gå til sengs. Selv om jeg er heldig og kan sove på toget :) Mari er ikke så heldig, og skal jo på jobb..

Her er bilder fra bryggen!

Jeg var den lure som ikke valgte soft is, men kule is.. Mye mindre søl.. Mari sin is smeltet overalt.. ;D

Ja.. Kom nær en knapp på iPhonen.. Jaja.. Dagens outfit.. Hvis noen lurte!


Her ja!! Mari-min!! <3

Takk for en koselig helg og for gjestfrihet og mat!

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar