lørdag 23. juli 2011

Ja..

Håper alle jeg kjenner og vet om har det bra, i god behold og har venner og familie i behold også! Det som har skjedd er helt ufattbart. Akkurat nå er jeg på Coed Cheer Camp og langt i fra Oslo, så derfor er det ikke helt gått opp for meg. Litt som å se action-film på TV :( Grusomt...

Huff.. Men må holde oss sterke som Stoltenberg sier, og "fortsette som vanlig", så ja, kan skrive litt om campen da.

Det har gått to dager nå. Igår var en litt tøff start for meg psykisk, men det har løsnet MASSE idag. I går turnet jeg BARE, og i dag har jeg BARE stuntet =) Igår skrudde jeg på tumlingen, og jeg håper å få gått litt ut på gulvet i morgen, og litt på Søndag! Viktig!!! Tumling er jo juks og ikke noe jeg har tilgang til hjemme :P Stille flikk strak på hardt, morro morro!

Idag har jeg stuntet med han Carl, som er fra USA og flere ganger National Champ! Alltid like gøy med disse store amerikanerne.. Jeg har gjort stift opp til Awesome, flikk flakk opp, full up awesome på BEGGE ARMER! Ja, han er god!

Stuntet masse mad Tom og, og allt er så morro med han :)

Nå har vi spist pizza og ser på film AKKURAT nå..

Klem klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar