torsdag 21. juli 2011

Kjolen fra Monki :)


Dette er kjolen som jeg har på meg på headeren min :) Var noen som spurte meg om dette på formspring, so here you go! Den finnes også i svart, og er i butikkene nå..



Ja og så må dere gjærne spørre meg om ting på formspring da :)

Ja da bestemte jeg meg for å dra på C.C.C alikevell. Det som veide det opp for meg var vel at jeg nesten lærte å skru i turn i fjor.. Så håper å få bygget litt på de ferdighetene i år da.. Og så er det jo kos med en tur, og ikke bare sture her hjemme ;)

Idag har jeg foooortsatt hatt besøk av Mathilda og Lovisa (som venninnen heter), for de bestillte feil bussbillett i går, og kom ikke med bussen hjem.. Svensker vett (sier jeg :P).. Uansett kos å ha de over en natt til! De dro isted, og DA kom de med bussen heldigvis! Akkurat når de dro så kom kristin en tur, og det er jo alltid kos å skravle med hun!! <3

Nå pakker jeg.. Og har brukt en HEL dag på å sette på en maskin med undertøy. Satte den på nå, og orker neppe å sitte oppe å vente på at den tørker.. Kos å dra på tur med en pose med våte g-strenger ;) Hoho, det er SÅ meg =/

Jaja.. Natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar