torsdag 28. juli 2011

Stunt in tha park og svenske pannekaker :)

(bildene er fra tidligere i sommer)

Ble litt sånn helvveis vekket av Rasmus idag, eller i går, alt ettersom (ja du vet du har ferie når han ringer å vekker deg når han sluttet på jobb klokken 16.00) :D Eller jeg var våken.. Men ja.. Uansett.. Rasmus ville stunte. Rasmus visste ikke hvor Frognerparken var hen. Jeg er jo både guide OG flyer.. Win for Rasmus.. Så da ble det sånn.. Lars er litt mongo i hånden sin for tiden, men kom alikevell, selv om han sugde som spotter uten en fungerende høyrehånd. Ikke stuntet vi særlig mye heller.. Bare skravla. Fint med sånne skravlete guttevenner :)

Så dro jeg hjem igjen.. Så kom Svensken min hjem <3 og plutselig en til, og så plutselig var vi alle sultne. Det ble et herremåltid! Pannekaker med sjokoladeis, eller nutella, eller sukker, eller krem, eller jorbær.. :D Nom Nom!!

Åh åh åh.. Btw.. Hvis noen vil jobbe for meg 4. 5. og 8. aug i barnehagen så skrik ut.. Jeg har fått tilbud om å reise til Island.. Men ja.. Skal jo til USA like etter, så får sikkert ikke fri uansett.. :( Men HVIS jeg har en vikar på lur så er kanskje sjansene større.. Så skrik ut!! :D

Nå har mine Svenske børn lagt seg.. Er visst bare jeg som er B-menneske her i gården..? Hmm.. Solen begynner å stå opp.. SÅ da er det vel på tide å sove for Idamor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar