onsdag 7. oktober 2009

Blogg fra sengen

Idag ble en sånn dag hvor du våkner opp i din egen svette med merkabert feber, og kjenner at du ikke er istand til å fåreta deg noe som helst. Å ha ansvar for rundt 10 ettråringer er neppe en god ide da. Ble derfor sengen frem til ca nå, og det tror jeg var lurt. Samle krefter til resten av uka, og for å kunne være istand til å gjøre mitt beste på jobb. Ingen vits i å presse seg selv og risikere at man blir værre, og borte lenge. Og jeg tviler på at jeg hadde vært til noen nytte i den tilstanden jeg er i nå.

Senere idag kommer broren min Marius og kjæresten hans Vilde, for å hjelpe meg med flyttingen, vaske og sånn. Jeg, alene, er liksom ikke helt der idag, så takknemlig for hjelpen, dere er så søte. Kunne egentlig vært i Tigershallen å trent idag med Viljar og random, men ikke sånn som jeg er nå. Buhu. Jeg vil jo!! Men jeg kommer sterkt tilbake! Er jo landslagssamling i helgen og da må jeg være i toppform! Håper neste uke blir roligere, at alt med flyttingen har roet seg og ting har kommet på plass, og at alt ikke er så hektisk på jobb. Da blir jeg glad! Vi liker nok glad Ida fremfor syk og sliten Ida ;)

Fred ut...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar