fredag 23. oktober 2009

IGJEN!?!

Ja, jeg er visst blitt syk igjen. Influensa også denne gang, ifølge pappa, som egentlig fungerer bedre som "lege" enn det fastlegen min gjør. Dumt du ikke kan skrive ut sykemeldinger da paps. For høyt aktivitetsnivå for lille ida-mor, i forhold det jeg får i meg er ikke sunt, det skjønner jeg nå. Ikke bra å gå på "sparelagrene" for lenge, og da sier jo kroppen i fra. Sånn er det bare... Så.. Jeg skal ikke bare skylde på barnehagen, selv om det sikkert er der jeg har blitt smittet. Hadde jeg bare spist bedre så hadde jeg sikkert hatt bedre "forsvar" mot sykdommer.... Og her sitter jeg altså. Leksa er lært.

Hmm.. Nå må jeg bare lære meg å lage mat... Mamma og pappa er jo ikke her lenger med middag på bordet, og jeg kan jo ikke være sååå hjelpesløs at margarita må lage mat til meg hver dag.. NEI, frem med forkle og matlagings-lyst.. Eller no =) Jeg vet jeg kan være flink hvis jeg bare vil, selv om du kanskje ikke tror det... TENK ;D

Nå skal jeg kose meg med sjokoladen som marge kjøpte til meg i går... Er umulig å få hjemmelengsel med "mamma-margarita" i heimen. Te, grøt, brus, paracet, doc og druer og masse masse kjærlighet =) Beste medisin.. Det har min mor sagt :) (Og.. Ehm, sikkert alle andres mødre også =P)

Nå skal jeg på draktjakt i dette rotet... I morgen blir det battle med garden!! Det blir fett.. Jeg SKAL være frisk... Iaf frisk nok!

Go'klem

3 kommentarer:

  1. det er nok downs syndrom du har altså;)

    battle med garden? what haha:D håper du er frisk nok og at det var/blir gøy=)

    SvarSlett
  2. Det er det jeg tror også nemlig ;D

    Jepp, er noe årlig greier... Skriver mer om det senere, men vi gruuuuseknuste dem på alt (dvs, de lærte cheer på 2 t. og vi lærte sånn avanseeeert gardegange-ting, og på ALLE styrketingene!!)

    SvarSlett
  3. utrolig fett da:D gleder meg til å lese om det;)

    SvarSlett