fredag 2. oktober 2009

Jaaaaaaaa... Jeg vet =P

Men nå skriver jeg jo =)

Lalalaaa... Snart er denne uken også over (arbeidsuken sltså) :) De går fort og det gjør meg ikke så mye, få høsten og slapseværet over så fort som mulig ;)

Bare 9 dager til jeg flytter =O
Og bare 30 dager til Eiker =O

Oi oi... Nå har jeg egentlig aaaalt for mye å gjøre fremover. Vi får se, kanskje jeg stiller i 3 kat. i eiker, kanskje bare 1, mest sannsynlig 2. Hmm.. Flytting, Regninger. Bytte mobilab. Skaffe meg ulike forsikringer. Kjøpe seng. Utstyr til vinteren. Landslagssamlinger. Landslagsegenandel. Vaske alle klær og pakke sammen tingene mine. Vaske ut av kjelleren. Ordne leiekontrakt.

Ansvar med andre ord!!! Giiid, Ida blir stor jooooo...!

Nå har skoene kommet =) Alle gleder seg yey! Hehe... Får håpe de passer ;)

Nå legger jeg meg. Siste arbeidsdag, og jeg bør helst overleve den!!!

Til helgen er det trening, araber flikk flakk for FAEN!!!

Nå skal jeg sette på en vask for jeg har knapt nok rent tøy å ha på meg for tiden, æsj =P Så... Rett til sengs!!

Natta =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar