lørdag 3. oktober 2009

Opp og ned og bort og frem!

Guess what? Jeg våknet halv 8, av meg selv =P Wow. Jeg er liksom født b-menneske, men etter at jeg begynte å jobbe så har jeg liksom MÅTTET gå opp tidlig, og kroppen vet at det er viktig. Tenk hvis man hadde hatt den instillingen når det gjalt skole... Husker jeg gråt og gråt på vei til skolen i 3 klasse. Jeg hadde forsovet meg og kom 20 min forsent. Var nok ikke samme instillingen på vgs nei. Men nå er jeg flink!! 
Treningen idag var bra =) Eiker blir gøy :) Gleder meg! 
Dagen idag vil bestå av klesvask, klesvask og vask av bad, samt finne pappesker, kaaanskje begynne å sortere litt. Jeg har nok en del dritt som må kastes =P FAEN som jeg gleder meg!!!!!
Trening i morgen.. hmm.. Ja tror det... Nih, coed. Men man kan alltids turne og hoppe litt. Statser på at turnermarcs kommer, så kan han hjelpe meg ;D Kanskje litt PS... eller.. no..
BTW... Noen cheerleadere har noen bra tips for å få høy arabesque? Me suck, big time!!

Nå skal jeg ikke sitte her mer, da skjer det ikke mye. Nå skal jeg ringe margan min. I morgen SKAL vi se leiligheten, ble ikke noe av sist =) Klemmeliklem!

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se dere på Eiker!! :D

    SvarSlett
  2. Takk =)

    Vi får se hvordan det blir, kanskje vi ikke får stille. Regelen er bare 2 starter fra samme lag i samme kategori. Fra vq er det 3 som skal stille... Men men.

    SvarSlett