søndag 18. oktober 2009

Remember... Remember...


Baby look at me
and tell me what you see,

You aint seen the best of me yet,
Give me time,
I'll make you forget the rest.

I got more to me,
and you can set it free,
I can catch the moon in my hand,
Don't you know who I am?

Remember my name; FAME!

Jadda.. Jeg så den på kino idag... Synes selve "Fame-sangen" og postern er kulest må jeg si... Og så er seff orginalen best. Men joda, fin underholdning på en lørdagskveld. Veldig bra dansing og synging osv, men selve historien var vel ikke den sterkeste. Men så er ikke jeg filmkritiker heller da =P

Btw. Han mørke og (mest sannsynelig) homo danseren fra "team Elixia" som opptrådde i Colosseum idag var flink da =P (i forhold til de andre...)

Ellers har dette blitt en like avslappet og koselig helg som jeg hadde planlagt.. God oppladning til jobbuka som kommer (alt for) snart. Skrekk og gru. Godt man har trening som et fint lystpunkt i hverdagen :)

Nå skal jeg legge meg, ikke at jeg gleder meg, for sengen min er veldig hard =P Og snart kommer vel min "samboer" og gjenget hjem fra byen for å "nasje". Men men... Kanskje det blir innflyttnigsfest neste helg =) Hope so.. Men naboene blir vel neppe glade.. Huff.

Nattinatt <3>

2 kommentarer: