søndag 11. oktober 2009

Landslagssamling =D

Wee. Landslagssamling denne helgen!! I går ble det dans og kast, og idag ble det det meste egentlig, men mye pyramide, og nå vi begynner å se showet ta form :D I morgen fortsetter morroa, med Norges feteste folk!! Koselig med filmkveld idag hos didi med bergenserne og "Bambi" også, med morrostunting på Bekkestua. Nå skal jeg legge meg og bli godt og uthvilt til en ny dag med masse trening.

Og åh..! hihi.. Jeg er bittelitt skulderstandbase og (ha!) faktisk kastebase (ikke front eller bak altså) på "bare jentekast" hihi, men bare på salto da, but still, macho me =D Og igår gjorde jeg bird igjen for første gang siden NM 2008 (på matta). Glad!!!

Btw.. Rak ikke å flytte idag, men satser på en bedre "flyttedag" i morgen...! Gleder meeeeg, nå som Margarita har ordnet det så fint!!

All denne treningen og all jobb osv begynner virkelig å kjennes på jobben, og nå GLEDER jeg meg til en helg hvor det ikke skjer no (om det i det hele tatt er mulig). MÅ samle opp krefter, jeg begynner å bli gammel og sliten =P Hehe...

Nattinatt folkens <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar