søndag 18. oktober 2009

Hviiiile

Chill.. Bare være hjemme... Gå med tøffler og stor genser =) Hadde tenkt meg en tur til hallen, men fant bedre grunner til å være hjemme. Ganske deilig... Helt stille...

Jeg vil ha Juice, helst med masse forskjellige frukter som jeg ikke kan stave =D Men det er søndag, så det får vente.. Godt med melk også :)

Sykt unødvendig å skrive om.. Haha..!

Gleder meg til etterpå, kanskje vi får besøk..

Neste uke blir fullstappet tror jeg... Egentlig litt FOR fullstappet... Så noe må tas vekk =P MÅ hente resten av tingene.. MÅ en tur til Bestemor og Bestefar... MÅ sette av litt tid med de alle nærmeste... MÅ rydde ut tingene mine.. OG så klart.. MÅ jobbe og trene! Jeg vil jo ha tid til alt!! Jeg vil jo alt! =P Får finne frem superkreftene ;)

Har jeg forresten sagt at jeg stiller i GS i Eiker... Har egentlig ikke villet nevne det, men what ever =) Skulle stille i PS.. Men det blir ikke noe av.. Ulike grunner =P Men GS blir det iaf :) Morro, for det blir første gang jeg stiller i noe annet enn bare Cheer!

Nå skal jeg kose meg videre i leiligheten MIN =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar