onsdag 14. oktober 2009

Late update =P

Jeje... Som sikkertmange har fått med seg så har jeg hatt mye greier i det siste, så bloggings har ikke vært førstepri. Ja, nå har jeg altså flyttet ut hjemmefra og sitter her i leiligheten min i Etterstadgata, Oslo =D Weee.. Men det er fortsatt en del igjen å gjøres da... Men tar det siste til helgen regner jeg med, sånn at Marius kan overta :)

Hmm... Sist gang jeg blogget så var det midt i landslagssamlinga. Og.. Jeg må bare si; Team Norway Coed EIER!! Fy for et bra lag =) Gleder meg noe helt sinnsykt til April og USA!!!!

Ellers.. Jobben er slitsom, men det hjelper på at vi ikke har fått noen nye barn nå i det siste og at det er et par på ferie osv =)

Nå gleder jeg meg til å slappe av, type, etter Eiker... Kroppen min skriker, men hodet lystrer ikke. Jeg er lei for at jeg er en trøtt og sliten drittkjærring som bare sover. Jeg er fult klar over det selv. Unnskyld.

Men men... Vil egentlig skrive masse om hvordan det er å flytte inn her osv, og om at det er så fint med høst når det ikke regner, men det får bli en annen gang.

Klem klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar