torsdag 8. oktober 2009

Jeg liker ikke skrekkfilmer som handler om sinte sauer

Åh jadda! Denne treningen ble bra! Trodde ikke den skulle bli det egentlig, med tanke å forholdene. Men tiden gikk fort og jeg hadde det masse gøy. Stunting før trening og PS med Viljar etter trening. Jeg sier bare; Awesome, og toss lib (og heel), dritbra Viljar, vi skal rocke landslaget =D!!! Digg med de nye skoene også, selv om jeg må innrømme at jeg burde hatt en str mindre =/ Noen som vil kjøpe kaepa ultralyte 2 i str 35 (4.5 i am.)?? De har nemlig 34.5 på lager enda og jeg vurderer sterkt å kjøpe de, selv om det blir dyrt å bestille alene... Selger mine for 350 kr =) Men ja.. Har ikke bestemt meg enda da =P

Imorgen er det landslagssamling og jeg gleder meg masse masse!!

Nå skal jeg natte, har tidligvakt... Så nattinatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar