onsdag 21. oktober 2009

Meep meep =)

Jada. Det går noen dager mellom innleggene her altså, så dere evt faste lesere; Unnskyld! Men sånn er det bare... Jeg blogger som regel om kveldene, når jeg har tid til overs. Men nå har det seg slik at jeg ofte ikke har så mye tid til overs på kveldene + at jeg legger meg tidlig osv, samt ikke har tilgang til PC på jobben (før blogget jeg jo på skolen i kjedelige timer) så da blir det lite bloggings =P

Nok om det... Nå jeg ENGELIG kjøpt SENG!!! =D Den kommer på Torsdag neste uke!! Fy som jeg gleder meg! I tillegg har jeg nå hentet heeele flyttelasset mitt, og jeg vet'a faen hvordan jeg skal få plass til alt =S Hadde denne 7 år gamle (det er faktisk ikke kødd, 2002 er denne pc'n fra) PC'n hatt blåtann, så skulle jeg lagt opp bilde av rommet mitt. Det er heeeelt ekstremt nå. Hvis man har hørt om at gulvet ikke synes, så er det the case her, klær og poser og pappesker overalt!! Men siden jeg ikke har blåtann så får dere ikke se heller =) æddabædda =)

Ellers så er dette "posetiv-uken" min. Går velig bra, bortsett fra at jeg er syk, dårlig mage vondt i lungene og leddene og hoster mye. Men jeg er fortsatt posetiv ;) I morgen er det jo trening og på fredag har jeg ingen planer til en forandring =D Man er konstant syk når man jobber i barnehage, og sånn er det bare =P

Siden sist jeg blogget har det ikke skjedd så mye spennende. Jeg låste meg ut av leiligheten, sikkringen har gått i hele leiligheten mens jeg var alene hjemme, jeg har vært en tur hos mamma og Thyra og jeg har trent, og jeg har byttet avd på jobben fra små barn til store barn.

Nå skal jeg prøve å rydde en times tid, sette på litt musikk og få orden i sakene, og så bærer det i seng.

Gleder meg sånn til heeeelgen :D

1 kommentar:

  1. Snillt av deg til å kjøpe ulltøy til Thyra:-) Du er jo en erfaren "tante" nå, så du vet hva små lillesøstre trenger:-)
    Hm hm.. husk å rydde plass...Jeg har ikke tenkt å gjøre det, når vi har hentet sengen:-) Hilsen din kjære mamma.

    SvarSlett