torsdag 29. oktober 2009

Vem har tagit min kexchoklad?

Oki... Ja det ble mye stress, men JA JEG HAR EN NY SENG!! =D Haha... Dro fra jobben klokken fire, men banen var forsinket, så var ikke på Helsfyr før 16.17 og da gikk det ikke buss før 16.30... Og var ikke på "Jysk" før 16.45 (mamma klarte ikke å finne frem, så jeg kom før hun, bahaaa). Mannen på vareleveringen brukte evigheeeeter, men alikevel var bilen ferdig lastet og på vei mot Etterstadgata, klokken 17.08 (8 min etter at jeg skulle være på trening, men..). Vi var femme hos meg 17.20 og lastet på 5(!!!!) min. heeeele sengen min inn i huset, bare jeg og mamma. Så kjørte vi og var på trening akkurat 17.30!! Ho!! Bare en halv time for sent... Men gaaah, endelig har jeg ny seng =D

Ellers... Føler treningene går bra =) Gleder meg til Eiker mer og mer... Og til Eiker er over!! DA skal jeg slappe av og bare nyyyte dagene. Og en tur til legen så klart.

Var på jobb idag. En uke siden sist. Planleggingsdag heldigvis, så ikke noe hektisk dag, og det passet fint for meg. En dum ting er bare at jeg hoster så mye for tiden, og spess om natten, så jeg sover sjeldent godt (for håpe ny seng hjelper litt da), så å stå opp tidlig er ikke så kult..

Derfor skal jeg legge meg nå snart.. Kurs i morgen, så det blir jo litt anderledes da! Oooog... Siste trening før Eiker =O Jeg har laget goood matpakke, så jeg skal overleve heeele dagen :) Flinke Ida!

Nå skal jeg montere seng... Ønsk meg lykke til =P

Natta <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar