fredag 2. oktober 2009

Den som venter på noe godt.... Den venter?

... Men aldri forgjeves =)

Mobilen er utladet, og laderen er borte, så ikke prøv å få tak i meg i morgen =P Men å.. Skulle gjerne brukt den nå, til noe snilt... Kanskje jeg får et halvt poeng for en god tanke (a)..?

Treningen idag var helt okei, nih, så.. Turn. Jeg gjorde EN (!!!) stillestående flikkflakk helt alene idag. Som var stygg... Men jeg er fornøyd =P Jeg turte nemlig å slenge meg bakover, hodet rettet rett ned i bakken med hendene først, uten at noen holdt meg. Prøv selv du... Hvis du leser denne bloggen og IKKE er cheerleader eller turner da. Uansett.. Jeg er glad, fremgang er fremgang, stygg eller ikke. Synd at det går så sakte med meg da. Så dum og uintelligent som jeg er så burde jeg jeg jo klare dette lett. Ikke drive å blande inn masse tanker og sperrer =P

Nå skal jeg faktisk snart natte, for jeg er DØD etter en lang jobbuke. (Kan fortsatt ikke tro at jeg kan sove til halv 11 i morgen!! :D ) HELG!!

Og!! Haha.. Idag på jobben trillet jeg rundt på en 6-barns-vogn på Brynsenteret. Lille meg, sekslinger, oh yeah.. Fikk noen blikk, men regner med at folk skjønner at det er barnehagen på tur =P

Nå skal jeg henge opp klær og besøke familien min, rett opp trappa. Lillesøsteren min har btw fått regulering, den heldiggrisen. Me want to see. Sååå... Nattaklem, OG EN EKSTRA STOR EN TIL DEG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar