tirsdag 27. oktober 2009

Let's dance to joy division =)

Jessda.. Det kommer seg, det kommer seg! Gleder meg til mer GS-trening på Torsdag =D Og nå faller alt annet på plass også, så Eiker blir bra..!

På Torsdag skjer det mer gøy, da kommer sengen min! DET gleder vi oss til!! Jah!! Så det betyr med andre ord at; Ja, jeg skal slappe av og bli frisk, og ja, jeg må RYDDE ROMMET MITT =/ Blæ!

Hmm.. Altså.. Tunga mi har masse blemmer og klør.. Noen andre som har opplevd det før, og vet hva det kommer av??

Klemmer så lenge...

4 kommentarer:

  1. det kommer av at du er syk....

    SvarSlett
  2. Hehe.. Ja såpass har jeg å skjønt.. Men liksom hvordan syk. Hvis hoven tunge med blemmer er et vanlig symptom for ett eller annet, så hadde det vært kult å vite, hvis noen vet.. Testet meg for streptokokker, og det er ikke det =P

    SvarSlett
  3. Kan også komme av matallergi..
    Bare Hallan som er inne å sier tittei =D
    Mulig jeg kommer å heier på dere til helga på eiker =D stooor klem =D

    SvarSlett
  4. Aww.. Hallan!! Lenge siden! Jaaaa =D Håper du kommer ;D

    Ja jeg vet... Men føler liksom at jeg i løpet av mine 19 åt har spist veeeldig mye forskjellig uten å reagere på NOE... Men kanskje man kan utvikle allergi i senere alder... But hope not, jeg er jo gald i alt mulig forskjellig mat jo!!

    Men skal teste meg for ALT på Tirsdag!

    Klemmen!!

    SvarSlett