søndag 4. oktober 2009

Hva fremtiden bringer...

Var på coed sin trening på NIH idag. Gøy det, stunte litt rundt, henge med de kule, se på hvordan showet dems blir osv. 
Arabesque, men åpen hofte på feil ben =P 

Dro rett fra trening til leiligheten =) Er mange som har spurt hvor på Vålerenga den ligger... Vel, den ligger i Etterstadgata.. Så, ehm, sikkert på Etterstad. Ikke langt unna Helsfyr iaf, så kommer meg greit nok på trening!! Elsker iaf nærmiljøet, gatene er kjempefine. Hihi. Leiligheten er også fin, men blir superduper, når vi får inn en stor dært med Ida og Margarita-stil, og ikke "farfar-stil". Båter har aldri vært min thing =P Jeg gleder meg mer enn noe annet nå! Serr!! Nå gjelder det bare å finne en digg og rimelig dobbeltseng laget til en jente på rundt 50 kg, så er jeg  HELT fornøyd!! Vet du om en, så tips meg gjerne =)

Førte bildet er av selve blokken, den hvite. Det andre er av gaten rett nedenfor vår gate. Det siste er av "butikken på hjørnet", hihi!

Wee... Trappem min!!! (Ja jeg vet jeg er spesiell)

I kveld har jeg tilbrakt kvalitetstid i sengen med pc'n, men unntak av en liten time hos mamma, med sushi og godis og en oppspilt og storesøster-gal lillesøster. Min elskling Thyra!!

Nå legger jeg meg.. Må ha masse krefter til i morgen, det blir en HARD dag på jobb!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar