onsdag 17. mars 2010

Ballett :D

Jada, det er ikke lenger tull!! Ida skal begynne på ballett.. Høres kanskje ut som en dum ide.. Og.. Ehm, det er det sikkert også =P (med tanke på hvor mye jeg trener NÅ). Men det er enda en god stund til, så mye kan jo skje, har jo ikke meldt meg på eller noe enda, det begynner jo ikke noen nye kurs før til høsten.. Men nå har jeg iaf handlet inn både drakt og ballettsko!! Morro morro..! Det blir sånn kveldskurs en gang i uka, sammen med min kollega Leila..! Hun er avdanka ballettdanser som vil røre på kroppen igjen, og derfor må vi begynne på "øvet" partiet (så slipper hun å lære alt på nytt). Dette er da et kurs for de med ca 2/3 års erfaring... Jeg har NULL... :P Neida.. Jeg lærte da det grunnleggende da jeg gikk på Rytmisk Gymnastikk en gang i min unge tid :) jeg husker da en og annen posisjon :P Haha.. Men blir neppe best i klassen.. Huff..! Opp med haka her, senk skuldrene her, point der og strekk ut hånden her... Jaja ;) kanskje de lærer meg å bli myk.. Sier ikke nei takk til en smule finere arabesque eller scorp :)

Her er bilde av skoene =)

Gjort masse annet dumt i dag også.. Ble en farlig tur innom Gina Tricot. Det endte med full pose.. Fy skamme seg.. Jaja. Var jo lenge siden sist jeg oppgraderte garderoben (gulvet) ;D Morro med vårklær, det trengtes etter vinterens ullgenserkjøp.. Imorgen blir det skjørt i barnehagen =) og fårhåpentligvis sol.. (Og nok folk på jobb).

Etter den uplanlagte shoppingen var det juniortrening. Idag følte jeg det gikk skikkelig bra, jeg er veldig stolt av jentene =)

Nå skal jeg gjøre enda mer dumt.. Natta :)

2 kommentarer:

  1. Sykt kult!! Du passer absolutt som ballerina :) Blir det ikke litt mye trening a?

    SvarSlett
  2. Hehe takk :) Blir spennende!

    Jo blir sikkert det, men det er jo individuellt, så jeg kan sikkert ditche hvis jeg har viktigere ting, eller trenger hvile ;)

    SvarSlett