mandag 29. mars 2010

Sjulte talenter ;D

Idag har vært en begiveningsrik dag ^^

Det liker vi =)

Landslagstrening først :) så fikk vi drakter :D:D:D og såååå ble det litt stunting såklart!! Fullup cupie i PS sier jeg bare ;D samt heel to heel og annen morro :D Didi är gryyyym =)

Så har jeg tilbrakt resten av dagen i sofaen til Mari og skravla og skravla og skravla!!! OMG vi hadde mye å ta igjen :P Superkos anyway =) Må gjentas snarest!

Lars Gunnar ble litt uteligger, så han fikk lov å sove hos meg :) Nå har han akkurat stripet håret mitt (noe han ALDRI har gjort før.. ikke i næææærheten engang) og det ble overraskende fint.. selv om fargen satt en smuuuule lenge :P Hihi....

Imorgen er det på'n igejn med mer trening og lagbilder.. så da blir det ny "frilla" på lagbildet ;D Me like =)

Nå skal jeg slutte å være litt overtrøtt fjortis og legge meg..!! Bilde av håret kommer kanskje senere, lagbildene og liknende får vi ikke legge ut før ETTER VM!!

Nattinatt små troll ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar