tirsdag 9. mars 2010

I will never learn..

Yey.. Idag ble det Fridays med Queensa. Nesten alle kom på en dags varsel.. Ikke så rart kanskje iom at ingen av oss egentlig har noe liv på tirsdager og torsdager til vanlig ;) Jeg spiste det samme gamle.. Dere kan jo gjette :P

Ble kåringer også såklart.. Å gi meg årets "singel" var visst fristende fikk jeg høre, men jeg ble faktisk årets "SMIIIIL". Jøss..! Haha..

Årets "BESTE kjæreste" gikk til Pia.. Klappe på skulderen* Og vell fortjent ^^
Årets "Videoblogger" ble Thea, "Blonde" ble såklart Jenny osv...

Alt i alt en lættis kveld med mye sladder og mat og filmer fra NM :)

Viqueens M!!! NM-Sølv!!!

Nå skal jeg fortsette der jeg slapp før jeg dro på Fridays, nemlig sove =) Tidligvakt i morgen urgh..!

Klem klem!!

4 kommentarer:

  1. Pia kledde den prisen:P haha

    SvarSlett
  2. Yay, ni va så duktiga Ida Maria! Ska ni tävla EM?

    SvarSlett
  3. Tack så mycket!! Sjukt kul =D Ja det ska vi nog ;D Hihi...

    Puss <3

    SvarSlett