torsdag 4. mars 2010

Mensensmerter kan brenne i HELVETE!!

- PMS, nei ikke i det hele tatt..!

Hmm.. Kanskje ikke sånt man publiserer i bloggen, men "whatever" :P Gad for en lang dag på jobben det ble, for å si det mildt. Heldigvis har jeg verdens beste kollegaer som lot meg sove en times tid samtidig med barna. Sikla gjorde jeg til og med. De har bilder. Men de får lov, for de er verdens beste!! (gave til dem fra USA, tenker jeg meg det blir).. ;D

Nå er jeg endelig hjemme og en sjokolade fattigere.

Og sånn btw, siden dette ble ett sånt ufattelig positivt innlegg.. Slim i lungene er kjempeflott dagen før avreise til NM..! Jada, Ida pådrar seg selvfølgelig minihalsbetenelse og hosteharking rett før NM.. Det skulle jo bare mangle..! Nå er det C-vitamin, ingerfærte, tran og nesespray som gjelder..

Men jeg lever og jeg gleder meg :) Det er jo lyset i det mørke haha :P

Nå skal jeg spise, sove og sminke meg.. For det er beste medisin for bedre selvfølelse ;D

Snakkest!!

2 kommentarer:

  1. du er jo syk hele tiden du!:P

    SvarSlett
  2. Nei du tuller.. Ja dessverre er jeg mye syk. Men mange er det første året i barnehage..! :(

    SvarSlett