lørdag 27. mars 2010

Red, Blue and White :D

Gaaaah! Seriøøøøst.. DIGGER Coedlandslaget :D Det ER såååå gøy! Dessuten: Tull ble seriøst.. Moi skal gjøre "deadly" scale (ja i stunt så klart) som sluttpose i Worlds.. *tøye tøye tøye tøye* ;D Scale blir det uansett... MEN JEG VIL ha den så bra som mulig, når det skal vises for hele verden ^^



Imorgen skal vi lære cheeren (som er sånn morrogreie føøøør selve showet, for å få med oss publikum osv. som er forskjell fra cheeren vi er vant til her i Norge). Oooog så skal vi lære dans! Gleder meg!!



Flokene ser ut til å løsne litt for min del, og det er jeg veldig glad for. Nei, jeg tenkte ikke på håret, hvis noen trodde det ;) Nå gjelder det bare for meg å holde motet oppe, være sterk og fokusere på alt det jeg har, istede for å fokusere på det (eller.. ja.. "den") jeg ikke har :) Det skal jeg klare! Jeg er jo fortsatt bare 19 (selv om det ikke er så lenge igjen til 20 =O!!)

Puss o kram folket :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar